Du trykker på ”Bestil Service” og udfylder formularen som spørger dig om for eksempel, ca hvor mange timer opgaven vil tage, eller hvilke slags opgaver du vil have løst. Derefter vil din opgave blive sat ud på vores platform så en lokal havemand kan tage den. De vil så kontakte dig for at få aftalt en dato så de kan udføre opgaven.
Når en havemand har taget din opgave vil han få oplyst dit telefonnummer hvor du vil blive kontaktet og derfra skal i selv aftale dag og tidspunkt sammen.
Når din havemand er færdig med opgaven vil han skrive sine timer ind på hans profil som vil blive sendt til os, og vi beregner det derfra og får sendt dig en faktura.
Ja! Når en havemand har taget din opgave vil han få oplyst dit telefonnummer hvor i snakker sammen og kan aftale nærmere mht dag og tidspunkt og hvor mange timer opgaven vil tage.
Ja, vores service er tilgængelig året rundt. Vi tilbyder havepleje året rundt for at imødekomme dine behov uanset sæson.
Ja, vores lokale havemænd dækker hele Danmark.
Når du opretter en opgave hos Grøn Havemester, bestræber vi os på at finde en egnet havemand inden for 10–14 dage. Den præcise ventetid afhænger af opgavens omfang og varighed. Længere opgaver på 5 timer eller mere er typisk mere attraktive og kan ofte blive taget allerede inden for 24 timer. Kortere opgaver på 1–2 timer kan derimod tage længere tid at få dækket, da de kræver mere fleksibilitet i planlægningen. Vi gør altid vores bedste for at matche dig med en havemand hurtigst muligt og holder dig opdateret undervejs i processen.
Vi lægger stor vægt på kvalitetssikring for at sikre, at du får den bedst mulige haveplejeoplevelse. Alle vores tilknyttede havemand og damer gennemgår en udvælgelsesproces, hvor vi evaluerer deres erfaring og professionalisme. Derudover får kunder mulighed for at give feedback efter hver haveopgave, hvilket hjælper os med at overvåge og forbedre kvaliteten af vores tjenester løbende.
Vi opkræver et mindre gebyr på 29kr der dækker omkostningerne ved at tilbyde og vedligeholde vores platform, der effektivt forbinder dig med kvalificerede havemænd. Det sikrer, at vi forsat kan levere en pålidelig service og gøre processen med at finde din havemand så problemfri som muligt. Ellers vil du kun blive faktureret for de timer havemanden har brugt i haven.
Vi sætter stor værdi på din tilfredshed, og hvis du nogensinde ikke er tilfreds med det udførte arbejde, bedes du kontakte os. Vi vil straks tage affære for at løse eventuelle bekymringer eller spørgsmål og sikre, at du får den ønskede haveplejeoplevelse. Din tilfredshed er vores prioritet, og vi er her for at sikre, at hvert haveprojekt opfylder dine forventninger.
Du kan til enhver tid aflyse, ændre eller slette din haveopgave, bare husk at fortælle det til din havemand hvis i har en aftale.
Når din haveopgave er løst kan du gå ind og give os en bedømmelse på trustpilot eller google anmeldelser. Du er også velkommen til at kontakte os på vores E-mail eller facebook messenger, så kan det være det kommer op på vores sociale medier.
Ja, alle vores havemænd beskattes af deres indtjening gennem Grøn Havemester. Som digital platform er vi omfattet af EU’s DAC7-direktiv, hvilket betyder, at vi automatisk indberetter alle relevante indkomster til SKAT. Dette sikrer fuld gennemsigtighed og korrekt skattebetaling.
Ja, du kan få servicefradrag for visse typer havearbejde, f.eks. græsslåning, hækklipning og lugning. Det gælder dog kun for arbejdslønnen (timetaksten) – ikke for materialer, maskinleje eller transport. Hos os betyder det, at du kan trække havemandens timetakst fra i dit servicefradrag, når arbejdet er udført på din private bopæl. Husk at gemme din faktura og betale via bankoverførsel – det er et krav for at få fradraget.
Vi sender fakturaer ud hver mandag, så du kan forvente at modtage din faktura den første hverdag i ugen efter endt arbejde. Betalingsfristen er 3 hverdage fra fakturadatoen, har du spørgsmål til din faktura er du altid velkommen til at kontakte os.
Vi har en minimumstid på 1 times arbejde pr. besøg